Full RSS Feeds have been restored - Please note the new URL

Posted on 8/10/2008 @ 7:05 PM in #Non Techie by | Feedback | 3510 views

Based on the .. lets say .. overwhelming .. feedback received in favor of Full RSS feeds, rather than the crappy partial thing I had been pulling off lately, I've decided to restore the full RSS Feeds. Also, based on many suggestions, I decided to give FeedBurner a whirr. Please note the new RSS Feed URL -

                  http://feeds.feedburner.com/winsmarts  
 
Please subscribe to the new URL, as the old URL will be discontinued shortly.

                  Add to Google Reader or Homepage Subscribe in Bloglines Subscribe in NewsGator Online  Add to Pageflakes


Total subscribed to the new URL so far:
   

Sound off but keep it civil:

Older comments..


On 8/11/2008 12:40:50 AM Pete said ..
Yay, there is justice on the net. Thanks, Sahil for listening to your people. I've already repointed my subscription.


On 8/11/2008 12:49:18 AM Sahil Malik said ..
LOL - I always listen. :).


BTW - one of the suggestions was to also make the "feedback being moderated" message a tad bit more prominent - I fixed that too.

My whole site needs a makeover though. Prolly later this year. I have some nice ideas :)


On 8/11/2008 3:17:57 AM Andi said ..
Sahil,

THX for caring.


please leave the post up on your site, I will point some of the bloggers who do long posts but a crippled feed to it.


On 8/12/2008 12:53:01 PM Eber Irigoyen said ..
woohoo... ok, we can go back to our caves now


On 8/12/2008 12:53:33 PM Eber Irigoyen said ..
woohoo... ok, we can go back to our caves now

damn it! I can never tell if the comments here work or not


On 8/12/2008 1:43:00 PM Sahil Malik said ..
Eber - you should see a bolded "Thank you for your feedback - awaiting moderation" message now. I tell ya, I know this is an issue, it's on my todo to redo this entire site frankly. Keep complaining, I'm noting down.